Sista helgen med Jesus!

Åh vad kul vi har haft det!
Sista helgen var nog bästa helgen! Stämmingen var på topp och alla var så galna och härliga!
Kommer verkligen sakna detta. Jag känner mig väldigt bortskämd som har varit med om det här!
Här får ni lite random bilder från turnén!
Slutscenen
 
Ny look?
 
Kantorns kusin, Organisten och Kantorn själv.
Martin i Turnébussen.
 
Tommy och Emil på Stalin-festen!
 
Fredrik och Björn på sidorna spelar upp sin Musikal om stalin. EN HELT FANTASTISK MUSIKAL! Den kommer bli stor!!! <3
Bästa Niklas, Platschefen!
Badass Johan
Badass Bättan
När turnébussen körde vilse i skogen, Busschaffisen är ute och rekar var vi kan vända!
Sigge, selfie!
 
Nytvättade fina peruker!
Martin med väldigt lågt hårfäste.
Jag och bästa Björn röjer runt i Malmö!
Och även Fredrik och Emil såklart.
Fin-middag i Malmö med hela gänget!
Softa i hotellrummet!
Morticia Adams?
Finmiddag i Växjö, DEN GODASTE MATEN JAG NÅNSIN ÄTIT. Tjena. Om ni åker till växjö nån gång, ät på Cafe de lux. Helt fantastiskt.
När jag fick reda på att Jag och Björn faktiskt träffats förrut, när han spelade i mitt gamla favvoband Svensk Pop (!)
<3
Sista jävla kallningen!
Jag i Jesus brills.
PEPPNING
PEPPNING!
Gunilla Backman. ja.
PEPPNING! Going wierd....
PEEEEEEEPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!
Sista måltiden, bokstavligen!
<3
VILKET JÄVLA GÄNG!
#jesusgänget2014
 
 

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0