The secret!!!



Tittade på ett gammalt kollage som jag gjorde för nästan ett och ett halvt år sedan och insåg att kakelmönstret i bakgrunden är exakt samma som det jag just köpt till mitt eget badrum! Så jävla märkligt. 


När jag gjorde kollaget så hade jag även på min önskelista att få tag på en lägenhet, vilket jag då tyckte mest va en galen dröm, men här ligger jag nu i min egna fantastiska lägenhet och har snart badrumsgolvet jag också omedvetet drömt om. Lustigt.

Universum alltså.


Hoppas den där trisslotten poppar upp snart också. #miljonvinstönskas


Har sagts
Kluddrat av: Anonym

Åhh fint kakel! Jag vill.bo där!!!

2014-03-04 @ 04:45:49
Kluddrat av: Diana

Fan va coolt!!! Ska också göra kollage nu. Puss!

2014-04-18 @ 16:19:48

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0