HEJDÅ PRISCILLA :( :( :(

Buuuäää!!!
 
Nu är Priscilla slut!!
Här kommer galna bilder från sista föreställningen (som va sjukt crazy).
Awesome presenter från produktionen!
Jessica, jag och Mattias <3 BÄSTA TEAMET EVER.
 
Jag och Björn!
Niklas var LARS!!!
Mats och Jessica var GUMBY!!!!
Gabbe var också LARS och Mattias blev en material boy!
Divorna kuppade och hade på sig dom här exkremt snygga glasögonen i cupcake....
CALLE VAR OCKSÅ LARS!!!!
Jag och Mattias redo för PARTEY!
Partey begins!
Bordsgrannar! <3
Justin som är från den australienska teamet kom och va med på festen!!!! Saknade Ben dock :(
Det här är en late-late-late-night-drunk-pic av Christian..... :S så får man inte göra!!!!
Sen nu i veckan efter, så har vi packat ihop hela Priscilla-kalaset för nu ska alltihopa skickas till Spanien!
En jättegullig tjej som heter Laura är ansvarig över mask och peruk (och huvudbonad) där, och hon kom för att hjälpa till att packa och organisera!
Bye bye birdie!
Det är Laura i gula linnet där!, Här firar vi att vi var klara med packandet, med SANGRIA! YEAH!
Dagen efter så hade vi fått den här SJUKT gulliga lappen från Laura, google translate i sitt esse.
 
GULLIGT.
Hejdå Priscilla, bussjävel, kommer sakna dig!!!!!
 

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0