Tänkte skriva ett negativt inlägg,

 men jag tänker skita i det och skriva tvärtom istället.
 
Har fått tänka om lite för i sommar. Kommer kanske skaffa en ny inneboende, eller ta smällen och försöka klara hyran själv!
Har redan kollat upp lite folk om det skulle krisa, men just nu känns tanken att bo själv jävligt skön!
 
Jag möblerade om lite om lite idag för att få lite ny känsla i lägenheten, nu när jag bor själv!
Bytte plats på ett hörnskåp från vardagsrummet och flyttade in det i sovrummet och ställe ut lampan och bordet från sovrummet till vardagrsummet.
 
 
Så det känns bra!
 
Jag borde även lägga upp lite random bilder från min New yorkresa va?
Okej.
There is that! Det va kul!
 

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0