Jobberbjudanden och besvikelser.

 
Har haft det jättebra på jobbet, och fått ett helt fantastiskt jobberbjudande som kommer förändra min karriär om det blir av.
Det gör mig både extremt exalterad och väldigt rädd!
Rädd att inte kunna prestera vad som förväntas av mig.
Försöker komma över den känslan genom att tänka att jag inte skulle fått erbjudandet om dom inte trott att jag klarar av uppgiften, men det är en väldigt svår uppgift!
Det är väldigt läskigt!
Vill inte gå in på detaljer om vad det är för nåt, eftersom det är inte är helt klart att det blir av.
 
Sen när det gäller besvikelser.
Min thailandsresa som jag bokat i december kommer jag antagligen göra själv eller inte alls.
Sjukt jävla trist när det är nåt man sett fram emot så länge.
Det kanske är ett lyxproblem, men jag vill inte slänga resan i sjön bara för att jag måste åka själv.
Det är mycket pengar.
Jag vet inte hur jag ska göra.
 

Har sagts
Kluddrat av: Karro

Wow!!!! Låter galet spännande med jobberbjudandet. Klart du ska hoppa på det!!!!! Det är klart du fixar det och som sagt de skulle inte fråga om de inte trodde på JUST DIG!!! Kram!

2014-11-06 @ 13:38:49
din blogg eller nåt annat kul: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0